....



sitter här i soffan med Saga lutandes emot ena armen.
jättemysigt verkligen, min lilla snurrstumpa <3

Vi har nyligen ätit frukost här i huset.
Och efter att Saga hade ätit upp sina smörgåsar så rullade jag ihop en ostskiva & en skinkskiva & gav henne. Det tyckte hon var jätteroligt, och gott, så det blev 4 såna efter det, haha! Nu har hon visst slockanar, hon la sig bredvid mig istället när jag började skriva, och nu småsnarkas det här bredvid ;) Haha. Sötnöten.

Vet inte alls vad dagen bjuder på.
Ska ner en sväng till ica sen, och köpa hem lite till middagen.
För ikväll så blir det Bakad Potatis med skinkröra, och eventuellt en räkröra fall Daniel hellre vill ha det. Och en sallad till. Tror det kommer uppskattas, kan ärligt säga att jag aldrig har gjort det hemma nångång, bara på mitt förra jobb. Men det ska någ gå bra.

Veronica ringde tidigare.
Och jag beundrar hennes ork.
Hon visar sig stark, fast allt är skit.
fortsätt så min vän <3

jaha, vad ska jag göra nu när MiniBulln sover då?
hmm, vill ju leka ju ...



hörs sen då.


hejdå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: