:)



Åkte med Renata & hämtade barnen på dagis :)
Efter det fick barnen leka av sig utomhus & jag & snälla Renata satte igång att måla det där jäkla underredet.
Målade på som bara den, och höll på ända tills färgen tog slut, Då köpte vi nytt & jag ska ta dom sista 5-6st när Saga har somnat.  Känns bra om fan. Blev en hel del fika & glass för både barnen & oss mammor.  Trevlig som attans & tusen tack ska Renata ha för både sällskap & hjälp :)

Saga springer runt här & leker.
Jag sitter och vilar min stackars rygg som tog stryk under dagen.
Ska snart fixa nån slags middag till mig & MiniBulln, sen ut & leka igen innan det är nattinatti för Sagas del.


Jojo, Saga är ju ledig imorrn, får se vad vi hittar på, måste hålla i slantarna känns det som.
Har inte råd att göra något som egentligen är ganska onödigt, så vi håller oss nog hemma.
Kanske tar en sväng hem till min mamma, om Saga är på bra humör, lär visa sig.
Annars hoppas vi på bra väder, så vi kan leka ute hela dagen.

nu vill min dotter ha min uppmärksamhet.


hörs då!
Renata Johansson

Det var så lite, skönt att jag äntligen kan hjälpa er med någonting!

Tack för fikat!

Massa kramar från mig och barnen!!!

PUBLICERAT DEN 2009-04-15 KLOCKAN 17:01:09
BLOGG: http://www.working-mates.com
Renata Johansson

Glömde ju skriva vad snygg din blogg har blivit!!!

Passar dig perfekt! =)

PUBLICERAT DEN 2009-04-15 KLOCKAN 17:03:13
BLOGG: http://www.working-mates.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: