:)

En snabbis bara :)

Hämtade Snuttan från dagis halv 2.
Åkte hem & lekte, hennes 2 fastrar & massa kusiner dök förbi & det lektes lite.
Gick hem & lagade mat till Saga, hon fick pannkakor, mumsade i sig 4 st, hah.
Efter det kom morbror Felix förbi på en fika, massa trevligt, sen kom Susanne, Robin & Vilmer.
Vi fikade, barnen lekte & det var så himla trevligt, som vanligt :)
När alla åkte så nattade vi en överaktiv Saga ;)

Sen fick jag över till Veronica & sålde min vagn till henne.
Hon fick köpa 3-hjulingen, skulle ha satt ut den på Blocket ikväll, men hon ringde punktligt & var i behov av en ny vagn, kanon, slippa massa bök :) Saga fick lite leksaker & skor med, det tackar vi för. Och sen gick jag hem igen föratt grädda pannkakor till mig & maken :) Goffade i oss massor, med glass, sylt & grädde, nu mår vi illa, haha!

Småglor på Desperata Hemmafruar, men ska snart gå i säng.
Är trött som fan, och behöver min sömn inför morgondagen. Ska lämna Saga på dagis halv 9, sen blir jag upphämtad av Susanne & Vilmer. Och drar direkt in till Uppsala föratt köpa en ny VAGN :)))) är så himla lycklig att jag hittat vagnen jag vill ha, för det priset :)) Tack Andreas som hittade annonsen :))) 

uppdaterar er imorgon eftermiddag om allt.


pussheej

-
Andreas

ALtt för er... Kramar

PUBLICERAT DEN 2009-04-29 KLOCKAN 07:54:54
Maria

Varför hör du inte av dig? Du måste ju ha sett att jag både ringt och messat. Har ju försökt i flera dagar att få tag på dig :(

PUBLICERAT DEN 2009-04-29 KLOCKAN 08:03:47
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: