...


Okej, min mobil dog av batteribrist nyss när jag pratade med Linda G, förlåt gumman, vi måste avsluta vårt samtal och jag som hade så många att ringa upp :( Så jag hoppas att alla ni nedanför har en NuSkaJagLäsaSannasBloggDag, för here i go : Har dåligt samvete föratt jag inte har ringt upp/svarat/missat när ni har ringt/smsat! Sorry, men tiden/orken räcker inte alltid till när man har fullt ös hela tiden. Och kvällstid är jag död av utmattning.

Linda G - ringer dig imorgon när Saga är på dagis
Linda W- ringer dig imorgon när Saga är på dagis
Maria - ringer dig imorgon när Saga är på dagis
Arvid - ringer imorgon när Saga är på dagis
Jenny - ringer imorgon när Saga är på dagis
Renata- ringer & väcker dig imorgonbitti så vi kan samåka till dagis :)


sådärja, hoppas det är lungt och att ingen blir vansinnig!

<3<3<3<3<3<3
Maria

Jo jag blir skit arg på dig nu hahahaahaha-- skoja gumman.. Puss <3

PUBLICERAT DEN 2009-04-30 KLOCKAN 00:31:23
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: