Föda?



Känns på fullaste allvar som att Lillebror tänker titta ut typ vilken sekund som helst!!!!
Hela dagen idag har det tryckt på neråt, ont som inåthelvete har det gjort, antar att han håller på att lägga sig till rätta inför förlossningen, brukar kunna göra det från v .33 läste jag. Men att det gjorde så här jävla skitont har ja inget minne utav från när jag väntade Saga. Tyck att jag överdriver, jag bryr mig inte, men det känns som att det enda som saknas just nu är värkarna! Är det farligt att föda 7 veckor för tidigt? Innebär det mkt risker? har till och med ont när jag sitter. Ingen ställning är bekväm, inte stående, sittandes eller liggandes. Känner mig sprickfärdig! blääää! Sammandragningar och skit!

Har nyss lagt MiniBulln.
Innan det så åt vi middag med Daniels föräldrar, grillade hamburgare, Daniel var grillmästare <3
Asgott verkligen. Är mätt som fan, och den känslan blandad med dom andra är inte trevlig.
Hade iallafall jättetrevligt med dom & om ett tag ska vi tända på brasan tydligen, Daniel skulle förbereda med vattenslang & sånt.

När jag hade hämtat Saga från dagis så hade jag finbesök hemma.
Av Emelie & Mattias, plus bebisen i magen (bf juli). Skittrevligt att dom dök förbi.
Pimplade massor med java, tog igen lite tid & hade det allmänt bra, dom kom vid 13.30-tiden & for vid 18-tiden. Tack söta ni för en trevlig eftermiddag :))

nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv.


hejdå & trevlig valborg på er.
Mattias

HiHi, tack själv för sällskapet och all kaffe och sol :)

Nu slipper jag ha solbrillorna på mig när det är soligt ute ju ;-P

Ha det bra o hälsa the family!

Emelie hälsar också!



Kramkram

PUBLICERAT DEN 2009-05-01 KLOCKAN 13:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: