Fredag



idag är det fredag, och superfint väder ute.
Solen skiner och mätaren visar 10 plus redan, och den står inte ens mot solen.
Jag & Saga åt frukost alldeles nyss, och nu har vi flyttat oss till soffan & äter äppelklyftor.
Jag undrar vad denna dag ska bjuda på, eftermiddagen ska vi spendera på kyrkis, då det är påskpyssel för föräldrar & barn. Kan bli kul, och Saga behöver det känner jag. Att hon har stått ut med mig dom senaste dagarna är helt ofattbart. Min fina lilla tjej, som är den mest underbaraste på denna jord <3 Min stolthet.

Känns jättekonstigt att inte ha träffat Peter på några dagarna.
Inte ett samtal, inte ett sms, ingenting.. Och så kommer det fortsätta.
Usch, livet är så oförutsägbart, och orättvist.
Vila i Frid min underbara vän <3

Begravningen hålls 2 dagar innan hans födelsedag. alltså den 17e april. Och han fyller den 19e.
Annonsen kommer ut i UNT imorgon, den är jättefin verkligen. Veronica kom förbi igår & visade den. Den ÄR Peter, Veronica vet verkligen hur hon ska hylla honom, han hade älskat den. Ska fråga min mor om hon kan ha Saga några timmar under begravningen. Daniel ska sluta tidigare då, för han ville så hemskt gärna säga hejdå han med. Usch, vill inte ens tänka mig hur jobbigt det kommer att vara. Jag vet hur mkt jag själv sörjer, hur mkt ska då inte hans familj, syskon & släkt sörja då? Jag gav Veronica ett förslag på en låt igår, så jag tycker skulle passa på begravningen, Peter älskade den, och om inte Ultima Thule ska spela några hyllningslåtar, så skulle hon överväga låten, då hon oxå verkade tycka det lät bra.

jag & Saga ska försöka fånga dagen & dess underbara väder nu.
Någon som vill göra oss sällskap?



hörs senare.

Tjo Flöjt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: