GLAD Påsk :)




Åååh, kan bara säga : Vilken underbar morgon.
Saga är ju bara föör underbar, och hon har varken bråkat eller gnällt en enda gång nu på morgonen. Hon har bjudit på sitt bästa humör. Hon har pussat massor på mig, pussat på magen, klappat magen, vi har lekt tittut, sjungit några sånger, och bara haft det bra. Ville verkligen INTE lämna henne på dagis idag. Ville verkligen ta vara på dagen med henne. Men som sagt, Anticimex kommer ju, när vet jag inte, men kan inte ha hennes springades på övervåningen i dess nuvarande skick. Och hade jag vetat tidigare att Morfar är ledig idag, så hade jag avbokat Anticimex, och sminkat & klätt på Saga påskKärring-kläderna & åkt hem till dom som en liten suprice ;)  Dom har gråtit av lycka, det vet jag :) Men tyvärr så berättade min mamma imorse att pappa är ledig idag. Men sånt är livet, har laddat batteriet i kameran, så mkt bilder blir det idag. Bjuder på dom ikväll eller imorgon.

Halsbränna som heter duga iallfall..
Hade jag med Saga med, och det sägs att har man mkt halsbränna under en graviditet så är chansen stor att få ett barn med mkt hår. Och det stämde på Saga, hon hade massor med mööööörkt hår på huvudet när hon föddes :) Glömmer aldrig den dagen, den bästa i mitt liv. Blir tårögd bara av att skriva om detta, för den dagen var så fin för mig. Och jag ser fram emot Lillebrors ankomst, den dagen kommer få dela FörstaPlatsen med Sagas ankomstdag :) Längtar så otroligt mkt nu, ser fram emot varenda värk, varenda sekund av smärta, varenda sekund av glädjen som jag vet kommer när det är klart. Min lilla bebis ska bli storasyster <3 Tack Daniel, för all lycka du har gett mig & ger mig dagligen<3 Jag ÄLSKAR dig & barnen mer än mest!

ska koka ÄNNU en kanna kaffe nu.


pussheej
Gunsan

Åhh kaffe. Bjuder du??

Kanske skulle låta tjejerna påska runt tillsammans sen, eller?

Äsch jag ringer i stället.

PUBLICERAT DEN 2009-04-09 KLOCKAN 09:51:25
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: