God Morgon


jag & Snuttan har precis ätit frukost & nu sitter vi & kollar på Barnkanalen.
Saga har en röd body på sig idag, med en gitarr på, och under står texten PUNK ;)
Den fick hon av Peter med familj när hon fyllde år, och den har vart lite stor innan, tills nu, den sitter perfekt. Och hon är så cool, med svarta brallor till.

Idag blir det regnställ för Sagas del på dagis. Och gummistövlar.
Det är blött & tråkigt ute, skickar med vårjackan ifall solen skulle visa sig.
Och medans hon är på dagis ka jag sitta hemma som ett fån & vänta in Anticimex som skulle dyka upp under förmiddagen någongång. Hoppas dom kan göra något.

Snart kommer Renata förbi & hämtar oss, vi får skjuts till dagis.
Det tackat vi för. ska snart klä på Saga, och  gå ut & slänga in vagnen i bilen, tar Lagunan (stavning), för min vagn går inte in i hennes lilla bil.  Skönt att alltid ha en bil hemma, till såna tillfällen som nu typ.

jojo, nu ska jag & Snuttan borsta tänderna, sen är det dagistajm ;)

puss & heej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: