Godmorgon




sitter här med daorn i knät & har gjort mig iordning för dagen :)
Ska snart väcka min lilla prinsessa, och gör henne klar med.

Jag & Maria bestämde oss föratt mötas en timme tidigare iställe, och äta frukost på Donken ;)
Sen ska vi strosa runt i affärer med barnen, och efter det ska vi eventuellt till Svandammen & mata fåglarna.
Tror det kommer uppskattas rejält av barnen, och det var 100 år sen jag åt frulle på Donken, så det ska bli gottigt. Sen får vi se om vi hinner bli hungriga igen, isåfall blir det ju lunch på Cupido, men det visar sig.

Ser fram emot dagen grymt mkt :)


hörs sen.

puss
Josefina

Ville bara titta in och fråga om helgen varigt bra ?

PUBLICERAT DEN 2009-04-20 KLOCKAN 07:20:44
BLOGG: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: