Gräsänka



Nu sover Saga sen kl.19.
och jag är gräsänka, då min make tog bilen, med cykeln bakpå & begav sig till Bärby föratt grilla med grabbarna. Han visste inte om han skulle dricka eller inte, så han tog med sig cykeln ifall han hittar suget ;) Så hämtar vi bilen imorgon bara.  Hoppas han får kul, själv ska jag underhålla mig med att marinera & förbereda några fläskfiléer tills imorgon, då vi ska grilla det, och äta potatissallad till :) Om vädret tillåter såklart. Håller tummarna.

Idag har vi vart ute hela dagen. Från efter frullen kl 9, tills kl.18 då det var duschdags för Saga.
Sådär jättemkt nytta har man väl inte lyckats med, men Saga har vart nöjd, Vi har lekt & busat massor. Fikat en del för den delen med.  Haft en riktigt klockren dag med familjen.  Avslutatde dagen med att Saga & Daniel duschade medans jag snabbdamsög av golven. Sen vart det barnprogram (madicken) och sen läggning av tösen <3 Och är som sagt gräsänka nu, Daniel åkte 10 min efter att vi nattat Saga :)





aah, ska fixa köttet nu, hörs sen.

pussheej
Gunsan

Ni vet att det bara är att ringa om ni behöver skjuts någongång, eller hur? Här är alltid en av oss nykter med tanke på Alice.. Natti natt.

PUBLICERAT DEN 2009-04-13 KLOCKAN 01:01:51
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: