Hej Och Hallå



Susanne & Vilmer kom som sagt hit tidigare :)
Lagom till deras ankomst så vaknade Saga, trodde hon skulle vara på bajshumör, men ICKE, hon såg ju sin älskade fästman :) Barnen lekte massor, och mammorna fikade & snackade skit som vanligt :) Hur trevligt som helst :) När dom for hemåt så började jag & Saga med maten, under tiden dansade vi ill häg musik & lekte lite. Sen kom Camilla, Emmelie & Thea förbi & snackade lite. Tjejern busade lite, och jag gjorde klart maten medans jag fick sällis av alla ladies ;) När maten var klar så klädde vi på oss och gick ut föratt leka, i väntan på att Pappa skulle komma hem så vi kunde äta. Lektes lite & snackades lite skit där med ;) Och MASSA BERÖM till Emmelie som för FÖRSTA gången lyckades stänga våran dumma köksdörr ;) haha! SEn skiljdes alla åt, och Pappa kom hem :) Vi åt middag, Saga åt sjukt mkt, duktig tjej, hon gillar mammas köttfärssås m spagetti :P Efter det våldgästade vi Daniels föräldrar för en kopp java. Massa trevligt och Saga fick vara vaken på en hel timmes övertid. Nu sover hon som en gris, och jag & Daniel sitter & ser söta ut i soffan, eller Daniel ser söt ut iallafall, själv ser jag bara allmänt fet ut!

Imorgon är det dax att ta farväl av min vän.
Känns så grymt orättvist, men det är ju verkligheten.
Vet att hans begravning kommer bli jättefin, och det kommer bli mkt tårar.
Men jag ska hålla huvudet så högt jag kan, och har ju min Älskade make vid min sida fall jag skulle brista. Nu menade jag ABSOLUT INTE att det är något negativt att brista & gråta, men jag är sån som person, som har väldigt svårt att gråta inför folk. Kan uppfattas som kall & känslolös,
men alla som känner mig vet att jag är raka motsatsen. Jag gråter hellre i min ensamhet, och det kan lätt misstolkas. Peter vet att han betydde guld för mig & det är huvudsaken. Daniels föräldrar, och Emmelie samåker med oss, och bror & hans tant möter upp oss hemma här & åker karavan efter oss. Saga lämnar vi på dagis halv 11, och hämtar henne efter begravningskaffet.

Nu ska jag stryka Daniels byxor, och min kjol.
sen ska jag sussa kudde tror jag, trött som vanligt!
Ska bara se till att plocka fram alla kläder inför imorgon.
Så slipper vi det stressmomentet.


hej på er
Gunsan

Mina tankar är med er i morgon och alla sörjande.

ta hand om er. Massa kramar från oss..

PUBLICERAT DEN 2009-04-16 KLOCKAN 21:11:59
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: