Hemma efter dagislämning & frukost i byn ;)



Jajjamensan, nu är jag hemma igen efter att ha lämnat Saga på dagis, och mött upp Susanne & Veronica nere i byn föratt äta frukost ihop på macken. Väldans mysigt, pratade, åt & pimplade kaffe. Tack tjejor =)

Saga dizzade mig rejält när jag lämnade henne.
Mötte upp fröknarna & barnen vid sandlådan, lämnade vagnen i "garaget" och bad Saga om en hejdåpuss. Hon skrattade åt mig, vinkade, och kastade en slängpuss & sprang iväg. Haha, jag som ville ha en puss ju. Få pussas lite extra mkt när jag har hämtat henne sen :) Rackarunge <3

Har så mkt att göra hemma.
Så jag skriver en lista .

1. Vika tvätten som ligger i torktumaren
2. Fylla ännu en maskin med tvätt
3. Plocka ur diskmaskinen
4. Damsuga alla golven
5. städa Sagas rum
6. Plocka i badrummet
7. Tänka ut nån kvällsmat 
8. Vila en stund innan jag hämtar Mini
9. Åka & hämta Mini på dagis

hmm, ändå sitter jag här!
ska väla köra igång nurå.



pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: