Hemma igen



Lämnade Saga på dagis, och åkte hem till Renata.
Med henne åkte jag & lämnade hennes dotter på dagis & sen for vi till ica.
Handlade det nödvändigaste, och for hemåt igen.

Har en chokladkaka i ugnen.
Och har vikt lite tvätt, borde damsuga & skura, får se om tiden räcker till.
Har ju även underredet till altanen som jag måste borsta & måla.
Det jag inte hinner/orkar med altan idag, tar jag ikväll är jag har nattat Saga.
Känns som att jag vill städa invändigt medans Saga är på dagis, nog föratt hon tycker det är skitkul att hjälpa till, men kan vara skönt att ha det gjort, så hon kan få all min uppmärksamhet efter dagis :)


måste köpa en sandlåda till Saga snart.
Hon ÄLSKAR att leka i sanden med hink & spade ju.
Köpa det vid löning :)



hej på ett tag
eleonor

va äta kladkaka utan mig :)

kram

PUBLICERAT DEN 2009-04-15 KLOCKAN 11:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: