Hemma igen :)



Hallå.

Nu är vi hemma igen efter en trip till Uppsala där vi hade en date med min mor.
Mötte upp henne på stan, och följde med henne till läkaren, i väntrummet hade dom massor med leksaker, så Saga var sysselsatt hela tiden, vi lekte & hon charmade alla runt omkring i vanlig ordning. När mamma var klar så gick vi en sväng på stan. Köpte en HelloKitty keps & en solhatt till MiniBulln, superfina. Och till Lilla Karla köpte vi miniballerinaskor & en matchande solhatt :) HIHI. Åkte hem till mamma, där min underbara syster & min systerdotter mötte upp oss för en fika. Saga fick lunch & jag fick gosa med bebis <3 Hon är så sjukt fint, helt perfekt på alla sätt & vis. Vi fikade, och Saga mös med mormor & moster. Och Tizzla såklart. Sen kom svärmor & hämtade upp mig & Mini, for en sväng till Rusta & sen hem.

Och nu sitter jag i soffan med datorn i knät, Saga sitter här bredvid & småglor på tecknat, och varvar med att springa runt & leka. Håller på att tina upp lövbiff, till det ska vi äta klyftpotatis & kall beasås. Ska bli smarrigt. Blir om 2 timmar då pappa Daniel är hemma från jobbet. Ska ringa bror min & höra om han ska lite middag han med sen.

nu fick vi besök av Faster Milla.

hejdå på er.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: