jahapp..


fick för mig att börja leta efter Sagas förkläde som hon hade förra påsken, som jag vill att hon ska ha imorgon, efter dagis då hon ska gå PåskKärring, men hittar det ikke :( Men däremot så hittade jag typ 10 par strumpor, några bodysar, lite byxor, massa mössor & typ 12 haklappar till hennes kusin Carla ;) hihii, fick ihop en hel kasse. Så det ska jag tvinga med Daniel in till stan med någon dag i påsk & lämna till henne, och passa på att pussa lite på det lilla livet :) Sådetså. Annars har jag inte hunnit göra så mkt annat, ätit lite glass, och ringt till syster typ. Och om en timme ska MiniBulln hämtas på dagis. Och när vi kommit hem igen så ska vi måla påskteckningar som Saga ska få dela ut imorgon då hon tigger godis ;) Och JAAA, min dotter får äta godis, sådetså! Inte dagligen, men ibland. På helger, och speciella tillfällen, och när andra barn äter det, och hon blir bjuden så säger jag inte nej. Hemsk jag är va?  Men sen är hon världens duktgaste på att borsta sina små gryn så då tycker jag att det är ok.

Ska kolla med svärmor ikväll om hon har nått gammalt lakan eller nån gardin hemma som jag kan få, och låna hennes symaskin & sy ett förkläde till Saga tills imorgon. Om jag hinner, måste ju sitta & passa imorgon förmiddag, då Anticimex kommer & kollar övervåningen, vi har massa äckelflugor däruppe. Får se om dom kan göra något åt saken.

nää, dax att plocka undan lite disk innan jag måste fara.
Fan vad tiden bara har flygit iväg idag, och inget vettigt har jag gjort :/
well well, kan inte alltid vara flitig & hurtig :)




hej så länge

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: