lördag



Saga sov ända till kvart över 9 imorse.
Så himla skönt, synd bara att jag & Daniel vaknade typ halv 9, haha, typiskt.
Duchade i lugn och ro, och när Saga vaknade så fick hon duscha med sin far.
Nu sover hon middag, och det är full rulle på gården, Herr Snickare snickrar på vår altan, nu har han lagt golvet :) Och Daniel & hans pappa hjälper Andreas & hans kompis att koppla om vatten hemma hos Camilla. Själv sitter jag här, och  njuter av tystnaden inomhus. Rätt kallt ute & blåser en del, tråkigt. Känner inte föratt göra ett smack typ. Har inte ens någe vettigt att skriva känns det som.

Tog tid att somna igår..
Alla känslor efter Peters begravning, och alla känslor efter olyckan.
Läste idag att Föraren är mest skadad, allvarligt skadad, läskigt som attans.
Vill veta hur Joel & Leila mår, glömde berätta igår att Joel är en av Peters bästa vänner. Och jag, Veronica & Leila jobbade ihop i flera år. Och blev vänner på det sättet.  Fall nån undrar varför jag bryr mig så mkt. Så får ni svaret där. Usch, ska försöka slå en pling till Veronica sen & kolla om hon vet något.

Vad ska man äta för mat idag då tro?
Sugen på hemmagjord potatismos, ungstekt falukorv till det kanske?
Dagen blir hur som helst så lugn som det går, har inga planer, och orkar inte göra något annat än att vara hemma på gården & umgås med familjen.

aah, men ha en bra dag då.


hejdå
Anonym

stackars mc förare, hans liv är förstört även om det inte ens var hans fel!

PUBLICERAT DEN 2009-04-18 KLOCKAN 17:30:12
Anonym

såååå onödig kommentar (ovanstående)!!! Jag tror hon vet om det, men hennes vänner var inblandade! Låt henne va och låt henne få sörja sin vän som tragiskt gått bort och låt henne få tänka på sina skadade vänner! Det kan inte ha varit en rolig dag

PUBLICERAT DEN 2009-04-19 KLOCKAN 01:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: