Mätt & belåten



Aaah, maten var grymt god :))

Daniel fick natta MiniBulln själv, då Camilla slingade mitt hår, och jag färgade hennes :)
Men hon fick självkart en godnattpuss innan det var dax att bädda ner henne <3

Nu har jag sköljt ut slingmedlet, och sitter i soffan.
Daniel ligger bredvid nerbäddad under en filt med en glass i munnen.

Imorgon ska Sagabus till dagis :(
Tråkigt, innebär att jag blir ensammen i 5 timmar.
Inge synd om mig egentligen, för jag måste STÄDA i vanlig ordning.
Ser förjävligt ut hemma verkligen, måste ta tag i skiten, och det gör jag imorgon.
Ska försöka hinna pula lite ute med. Då går timmarna fort, så jag kan hämta Saga :P
Så jag lär vara ganska osocial med andra ord!


yeah yeah, ska glo runt en snabbis, sen mysa med maken <3


pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: