... Mätt ...




ooh oooh ohh, måste ju bara få skryta lite om en sak som jag tidigare glömt att skriva ;)
Jag har ju tvättat ALLA fönster till detta hus idag, både invändigt & utvändigt ;)
duktiiig idiot vaa?? :P


mätt som en gris iallafall.
Jag & Daniel kom på att vi hade glömt att äta middag  ( Saga åt hos sin farmor ) vi blev oxå erbjudna mat där, men var inte hungriga då, så vi åt alldeles nyss, värmde på en Pizza i ugnen, och delade på. Och nu är jag så mätt att minsta hostning skulle göra så maten kommer på retur typ!

och tack ni sötnötar som skriver såna underbara saker till mig <3
ni är guld värda i mina ögon & betyder så grymt mkt för mig, att ni tror på mig betyder så enormt mycket.
Ni är bäst på alla sätt & vis, på era egna små sätt. :D


nattinatti på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: