Musiken på MAX ;)




Har just nu musiken på MAXMAXMAX.
Vibrerar i väggar & golv, i LOVE it !

Anledningen till musiken är att jag har STÄDAT!
Känner mig grymt duktig, har damugit & skurat alla golv i detta hus.
Damtorkat lite, plockat ur diskmaskinen, och vikt tvätt, och igår bäddade jag rent i sängen, så det doftar så himla fräscht hemma nu. En doft av nyskurat, blandat med kaffedoften ;) Blir fan inte bättre än såhär.

Lämnade Saga på dagis imorse.
Gick bra, pussades & kramades hejdå, sen var det fullt ös.
For hem, och fixade kaffe, Susanne kom förbi på en kopp & snackade lite gojja innan det var dags för henne att åka & jobba. Väldans trevligt :)) När det var dax för henne att fara vidare så kom Herr Snickare, och håller i skrivande stund på att snickrar utanför vardagsrumsfönstret.

Och på fredag ska jag (hör&häpna) ut & äta middag med mina gamla arbetskamrater från CoopCafé & Kök. Maria ringde igår, och jag tyckte att det lät som en strålande idé :) Ska bli kul som attans, möter upp dom på stationen i Uppsala vid 18 tiden på fredag. Sen går vi vidare, äter gott någonstans, och sen går vi vidare föratt snacka skit & ta en vatten, (hah, dom som vill får ta en öl såklart.) Ska bli kul att träffa dom igen, var ett bra tag ses sist. Och hur oftar går JAG ut & roar mig lixom :) Ska visa alla att man kan ha kul utan alkohol ;) Synd bara att jag är så fet & knappt kan ha några klädesplagg alls. Menmen..

Nu ska jag äta gurka.


pussheej
Maria

Gumman.. Du FÅR vara fet :) Så kläderna passade? Du måste ta en bild :) Såg att du inte skrivit nåt om det lilla "polis förhöret" hahahahaahaha

PUBLICERAT DEN 2009-04-21 KLOCKAN 11:51:30
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/
Sussa

Tack sötis för kaffet o pratstunden ;)

Puss

PUBLICERAT DEN 2009-04-21 KLOCKAN 14:23:14
BLOGG: http://gangstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: