orolig natt..



kan jag lungt påstå..
Saga vaknade 5-6 ggr inatt.
Första gången hade hon bajsat, så då hade vi ju en förklaring.
Efter ny blöja pussade jag lite på henne & nattade om henne, efter det vaknade hon en gång i timmen typ, var 40-60 min. Fattar inte varför, blev hon störd av att hon vaknade & bajsade inatt? Och sov oroligt pga det? eller hade hon magknip? eller hade hon mardrömmar? jag har ingen aning. Nattade om henne i hennes säng efter varje gång, en gång fick hon en flarra välling oxå.  Skumt, och idag verkar hon pigg & glad. Så jag provar dagis idag.

Sitter i soffan med henne just nu.
Hon har fått kläder på sig, frukost & vi har morgonmyst.
Nu hör jag att Herr Snickare kom, ska koka en kanna kafe till han strax.
Ska snart knata över till Veronica, då vi ska åka tillsammans till dagis idag.
Sen måste jag in på ica, handla sköljmedel & bröd typ.

Sa jag föressten att Saga är ledig imorgon?
Hon ska vara på dagis på fredag istället, medans jag & Daniel är på Peters begravning.
Så då fick jag byta en dag denna vecka istället, valde då bort torsdagen så det inte blev att hon går varannan dag lixom. Blir så hackigt då. Vi lämnar henne till lunch, så får hon äta lunch där, och sova middag där, sen hämtar vi henne efter begravningsfikat. Usch, idag är det 2 veckor & en dag sen han lämnade oss.. Tiden går för fort.

nääh, klä på oss ytterkläder, och åka snart.



pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: