regn regn & regn



mm, det regnar ute, boooring :(

Men har iallafall haft en underbar dag med min härliga dotter <3
Hämtade henne på dagis, och for hem igen, föratt påskpyssla med min skönhet.

Hon var så duktig, jag skrev Glad Påsk på alla teckningar & målade kycklingar, resten gjorde Saga, superfint verkligen. Och kul tyckte hon att det var. Samtidigt goffade vi äppelklyftor & bara hade det bra. Sen gick vi ut föratt leka. Var ute i ca 2 timmar fast det var kallt ute, Saga lekte sig varm :) Och under den tiden så kom virket hem, till våran altan. Det ska bli spännande & se resultatet, ska väl börjas nu i helgen om vädret tillåter.  Sen lagade vi middag, korv & spagetti, som vi bjöd Sagas farföräldrar på :) Efter maten gick dom hem, och Saga fick duscha :)  Sen smörjde jag in babyolja på lillstumpan, oooh vad hon njöööt :) Efter det blev det pyjamas, och barnprogram i soffan. Jättemysigt verkligen. Sen närmade sig klockan sju, och Saga började fråga efter tuttar ( nappar ) & nännin ( välling ) & kliade sig i ögonen.  Så då gjorde jag iordning hennes rum, välling & la henne. Pussade henne godnatt & berättade hur mkt jag älskar henne, precis som vanligt :) Och nu sover hon som en liten gris :) Jösses vad jag älskar den lilla tjejen, MEST i hela universum <3

Imorgon efter dagis ska hon som sagt få gå PåskKärring runt på gården.
Har klippt till ett förkläde med hjälp av Sagas farmor, och en matchande hukle ;)
Ska hon få ha över ytterkläderna imorgon & ska även måla hennes lilla fejja ;)
sen ska hon få tigga godis av våra grannar & ge bort teckningar :)


nää, skriver väl mer sen.
måste sätta mobilen på laddning, den är snart batteridöd,
varnar som fan!



ajaa, hej på ett tag!



pussheej

Gunsan

Snacka om att man är borta.. Läste ditt inlägg om regn regn regn.. Totalt missat att det regnar och fick lov till att kika ut och mycket riktigt det är blött där ute..

Ha en bra kväll:)

PUBLICERAT DEN 2009-04-08 KLOCKAN 19:56:13
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: