Sådärja



Nu har Farbror Anticimex vart här :)
Han försåg oss med rått/mus-fällor i förebyggande syfte, myrdosor, och klisterlappsaktiga saker som vi ska sätta på alla fönster på övervåningen. Fick lite tips & råd om hur man kan täcka  för små kryphål bäst sen när vi ska renovera där. och sen berättade han hur imponerad han var över hur fint hus vi bor i :) Att vi har behållt den gammeldagskänslan trots att det är nyrenoverat av "ungdomar" som han så fint uttryckte sig ;) Han var superimpad & tyckte att vi hade lyckats bra med allt som hette inreding :) Alltid kul att höra, vi är ju skapligt nöjda själva med kan jag lova ;)  Ja, så allt gick bra, han var så snäll så :)

Och Veronica & Marco var förbi under tiden han var här med.
Hann inte vara så social tyvärr, sparng mest efter honom föratt lyssna & lära mig.
Men hon skulle komma förbi senare, och då ska jag bannemig vara mer social.

Nu ringde Camilla & vill ha kaffesällskap ;)
Lät ju inte helt fel, så jag ska promenera över snart :)
snacka lite skit innan dom ska fara till Ikea.


tjiiingeliing

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: