Söndag igen :)



Jo, idag är det söndag igen, och det betyder att Daniel jobbar imorgon & hela veckan.
Tråkigt, blir så bortskämd när han är hemma, med kärlek, sällskap & egentid.


Ska snart slänga mig i duschen.
Saga nattade vi nyss, hon somnar vilken sekund som helst, om hon inte redan har slocknat.Bjöd Daniels mamma & pappa på middag idag, hemmagjord potatismos, med ugnsgratinerad falukorv. Riktig husmanskost, supergott. Är fortfarande mätt. Saga åt som en riktig gris, alltså, hon åt mer mat än vad hennes farfar gjorde :O hah. Sen gick vi ut & lekte et par timmar.   Min bror & hans tant var här tidigare och lämnade 20 pallkragar till mig & min svärmor. Vi fikade & snackade lite gojja. Väldans trevligt i vanlig ordning. Sen fick Saga klä på sig igen & ut och leka tills klockan slog sju. Har inte gjort så mkt mer idag faktiskt. Borde ha städat, och donat, men vem fan orkar ;) Har hela veckan på mig.


imorgon är det som sagt Uppsala som gäller.
Ska bli så himla mysigt, längtarlängtarlängtar :))


ja, jo, men kanske skriver mer efter duschen.
annars hörs v imorgon innan eller efter Uppsala.

puss och heej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: