SöndagKväll



Nu sover Saga för natten, och innan läggning fick hon ta sig en välbehövlig dusch med sin pappa.
Kan lova att den rackarungen var SKITIG :) som hon möljer på ute, och som Daniel har dammat med maskinen idag så är det inte konstigt. Camilla försökte slinga mitt hår nyss, men vi gav upp, för jag hade så mkt damm i håret att det inte gick att dra ut slingorna från mössan, haha. Gör ett nytt försök imorgonkväll, ska ju duscha ikväll & ha i MASSOR med balsam så då lär det gå bättre.

Pastasalladen blev asgod by the way.
Strax efter att vi hade ätit så kom kusselinerna & deras föräldrar.
Jag hade bakat 2 sockerkakor. en med jordgubbar i, och en med riven lime i, som jag bjöd på.
Fikade massor, barnen lekte massor vi hade det allmänt bra, Brorsan & Sofie dök u dom med, fikade & snackade gojja :) Och planerade framtiden lite ;) hihii. Mat fick dom med, hade så mkt över, så jag tvingade dom att äta :) Imorgon skriver ju brorsan kontrakt på grannhuset, känns så himla bra. Kommer bli kanon.

Har som sagt haft en riktigt bra, men fullspäckad dag.
Imorgon ska jag & Saga in till Uppsala en sväng, mamma ska till läkaren, och sen ska vi gå en sväng på stan, innan svärmor hämtar upp oss. Åker nog en sväng till Rusta & Öb med svärmor. Kul att glutta runt lite. 

Ska snart ta tag i tvätten, disken & sen duschen.
Tror inte jag rkar göra så mkr mer än så efter det.
Blir nog tack & godnatt då våra Boxer krånglar, Daniel ringde & ifrågesatte varför inga kanaler funkar, fick lite tips & nu ska vi ha 3.an på i en timme .. hmm, aja hoppas det funkar. Kul att sitta & glo på svart ruta lixom.


nää, ta tag i sysslorna.


pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: