Sovmorgon :)



Kan man lungt påstå.
Saga väckte mig med en puss, halv 11 i förmiddags :))
Snacka om rejäl sovmorgon, hon vaknade kvart i 8 första gången, då hämtade jag henne & la henne bredvid mig i vår säng, 5 min senare så låg hon & snarkade på min arm, och sov som sagt till halv 11 ;) Underbart. Och att vakna till en puss, och hennes ljuvliga skratt, var underbart, oslagbart!

Vi åt frukost vid kvart över 11, haha.
Och nu springer hon runt & leker massor.
Vi ska snart klä på oss & ge oss ut i värmen.
Det är 19 plusgrader i fönstret, som ligger i skuggan ;)
Fatta underbart, ser inte så blåsigt ut heller.

Fick hem mina 2 sjalar som jag beställde i fredags.
Eller, jag hämtade ut dom på ica igår, "palestinasjalar".
Superfina, en svart/cerise, och en svart/vit.

Daniel ringde nyss, föratt snacka lite & ville prata med Saga, klart han fick, så dom "pratade" en stund & sen la vi på. Och när jag sa hejdå till honom så fick Saga paniiik, och började storgrina & ropa efter sin pappa :( Lillstumpan.

Ikväll ska jag som sagt ut & äta med mina gamla coopare :)
Ser verkligen fram emot det, att få komma bort , äta gott, och bara ta igen lite.
Ska bli kul och höra vad alla sysslar med nuförtiden, och så.
Det stora PLUSET är att jag får ju träffa min vän Maria oxå :)

nääh, ut & fånga dagen :)


och TAAACK till :

Snälla Ida som lånat ut sitt stödbälte till mig :) Supergulligt verkligen :)
Snälla Camilla som gav mig en träningstopp, välbehövligt då boobsen ömmar som attans.
och Snälla Emmelie som gav Lillebror en Björnfitta så han kan matcha sin far i vinter, hahah!

TUSEN TACK TILL ER :)
Sussa

Hoppas du mår bättre o har en riktigt trevlig kväll nu ;)

Puss puss

PUBLICERAT DEN 2009-04-24 KLOCKAN 19:07:13
BLOGG: http://gangstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: