storm?





Fiiifaaan vad det blåser ute.
Ändå skiner solen & mätaren visar nästan 12 plusgrader.
Men det känns som 0-gradigt, kalla vidar kan jag lova, stackars Saga hade fullt upp att hålla sig på backen när vindarna tar i. Nu sussar Saga middag iallafall, fick bli en senare middagslur, då hon vaknade vid 9.15-9.30 nånting imorse. Skönt med sovmorgon, ännu skönare var det när Daniel & Saga gick upp och kollade på tv, och lät mig sova till efter kl 10. Ni är så underbara <3 Och när jag hade gjort mig iordning när jag hade vaknat så stod frukosten framdukad, blir det bättre? Huset doftade kaffe & Daniel hade vikt tvätten :) Dagen kunde verkligen inte starta bättre. Har dock haft ont i magen & mått illa de senaste dagarna, men har inte behövt springa på toa, skumt.. Kanske beror på omständigheterna, blandat med graviditeten ?!

Ser fram emot morgondagen.
Då ska jag & Saga packa ihop oss på förmiddagen föratt åka in till Uppsala på äventyr. Där ska vi möta upp Maria & Kevin :) Blir lunchdate, kramandes, och mys i affärer :) Can´t whait ;) Alldeles för länge sen sist ju <3 Lunch på Cupido ;) Mums.

idag blir det bara att vara hemma och leka ute.
Detta blåsväder gör att det varken lockar med en promenad, eller cykeltur.

Nu ska jag läsa lite bloggar,  ringa min vän, och sen skala potatis.
puss & hej
linda

cupidossallad är sommar! :)

kraamar! <3

PUBLICERAT DEN 2009-04-19 KLOCKAN 14:25:30
BLOGG: http://tabortallaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: