Tjatjatja



Kom hem vid 2 tiden efter en strålande dag med Maria & Kevin.
Vi började morgonDejten med frukost på Donken, faan vad gott det var, och faaan vad jag åt ;)
Efter det gick vi runt & kikade i affärerna, och fina Tant Mia köpte 2 skiiiitfina t-shirtar & ett par svarta brallor till Saga, så himla gulligt. Tack baby. Och jag köpte mig ett par nya solglajjor, pilotosar typ, ballt ju ;)  Sen köpte jag en blå miniskrinda, fylld med en hink, spade, kratta, & massa såna saker till Saga på Åhlens, hon invigde den hemma, och ÄLSKAR den :) När Saga sov middag så tog vi en fika på Landings, glass, wienerbröd, och kaffe för min del, hah, tjock som jag är, passar på medans jag får. När Lillebror är kommer så är det enbart nyttigheter som gäller igen :( Kalaset på Landings för min del gick på 100 spänn, grymt dyrt!! Men gottigt. Vill tacka Maria & Kevin för en strålande dag, och ber om ursäkt ifall jag var lite seg, är trött & tråkigt för jämnan nu förtiden, inget illa ment mot er, hoppas ni vet det <3

När vi skiljdes åt, så tog jag & Saga en promenix upp till Ackis, föratt möta upp svärmor som jobbar där, och åka med henne hem. Stannade till vid Svandammen, så Saga fick titta på fåglarna, och dom samtalade en hel del, själv förstod jag inte vad dom snackade om ;) haha. Hon var riktigt facinerad kan jag lova, vinkade, och pratade med dom som sagt! Sötunge. Åkte hem med svärmor & Camilla, och gav Saga lunch. Efter det gick vi ut & lekte en del. Och vips så var det dax att börja med middagen, tur att vi hade rester från igår, så jag behövde bara värma på den ;) Åt middagen med Pappa Daniel, åkte till ica & handlade, drack lite kaffe & sen nattade vi Saga.

Har skurat duschen, och toastolen.
Och tvättat sängkläder, väntar på att tumlaren ska bli klar, så jag kan bädda rent.
Imorgon ska Saga till dagis, och när hon är där så ska jag damuga & skura!

Nu ska jag snart gå över till Veronica & dricka en kopp thé.
Ska ringa henne först & höra om jag kan komma.
Eller om hon nattar barnen typ.



aja, hejdåhejdå
Sofie

köpte du cillit bang?

PUBLICERAT DEN 2009-04-21 KLOCKAN 14:28:41
BLOGG: http://sofffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: