tjockis



jo, tjock som jag är så slank ju fruktsalladen självklart i ;)
Haha, gottigt som attans, och trevligt med sällskap såhär på kvällskvisten.
Men nu känns det som att jag ska explodera, eller nått.

Imorgon är det dagisdax för MiniBulln.
Kul för henne, tråkigt för mig, måste nämnligen städa.
Har skjutit på det ett tag nu för jag har velat ta vara på det fina vädret.
Men imorgon skulle det eventuellt bli mulet, och då kan jag sysselsätta mig inomhus.
Damsuga, skura, tvätta, vika tvätt, damma, dona & greja.
Hoppas jag hittar lusten & orken bara!

Hoppas solen vill titta fram efter att jag har hämtat Saga på dagis.
Så vi kan äta mellis ute & leka massor.

nää, duscha kanske?



hejdåhejdå!
-
-
-
Maria

Skit snygg blogg :) As ball juh... Du MÅSTE göra en åt mig... Puss

PUBLICERAT DEN 2009-04-13 KLOCKAN 22:13:20
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: