usch & fiii


Fiiifaan, mår verkligen inge bra  :(
Illamåendet har blivit värre & huvudet värker.
Så jävla värdelöst, vill vara pigg & kry, vädret är ju underbart, vill ut & leka med Saga efter dagis.
Hoppas faan jag mår bättre om tills det är dax att hämta skruttan, synd att hon ska få lida, för jag inte mår bra.  Ska hälla i mig några liter vatten, ta 2 alvedon, och sätta mig & hålla tummarna.  Vill ju vara pigg till imorgon med. Ska ju träffa mina gamla arbetskamrater, äta gott & ha det trevligt. Och innan dess så ska jag, Daniel & Saga åka in och köpa en sandlåda till Saga, sand till den, blomjord, och sånt. Efter det stannar jag kvar i uppsala och möter upp dom. Saga & hennes pappa åker hem & myser utan mig då ;)


ajaa, gå & kräkas kanske?

herrå
eleonor

krya på dig kram

PUBLICERAT DEN 2009-04-23 KLOCKAN 12:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: