Mysig start på dagen <3


Imorse när jag väckte Saga så var hon på strålande humör :)
När jag sa : Hej mammas tjej, har du sovit gott? Så svarade hon, eller "skriiiker typ" - MAMMA GUUUUUNGA, MAMMA GUUUUNGA! Skrattade åt henne, och sa att vi måste vakna till liv först, byta blöja & klä på oss, och äta frukost innan vi kan gå ut & gunga. Men hon sprang till allrummet där hennes gunghäst stod, slet med sig den till köket & skulle promt gunga. Haha, kunde inte neka henne det ju. Satte mig på golvet framför henne & bara njöt av hennes skratt medans hon sjöng : GUUUNGUUUNG, GUUUNGGUUUUNG :) Vaddå vakna pigg lixom :) Haha. Älskade unge. Efter 10 min så började jag känna mig lite smått stressad, så då fick hon lov av följa med och byta blöja, klä på sig sin fina outfit & sen leka lite medans jag fixade frulle till henne. När hon hade ätit klart så gick vi faktiskt ut & lekte i ca 20 min, innan Renata kom & hämtade oss, föratt skjutsa oss till dagis :) For ner & lämnade Saga, Det gick bra, hon sprang direkt till sandlådan & lekte , sen lämnade vi Narre på hennes dagis. Sen for vi hem,  snackade lite skit utanför i typ 10 min, sen åkte R hem & jag gick in :)

Och nu sitter jag här, försöker få i mig lite frukost!
Ska bara ta det lungt idag, känner mig lite lätt illamående.
Och tung i huvudet, men solen skiner & fåglarna kvittrar :)
Mätaren visar 12 plus redan, kan båda gott det :)

Daniel ska vara hos tandläkaren nere i byn kvart i 4 idag.
Och då tänker jag & Saga möta upp han, hämta ut ett paket på ica, handla lite bröd & pålägg & sen ska Daniel få "laga mat" idag ;) Jaa, blir nog ett besök på LillaTorget, för det är grymt tomt i frysen hemma, och att handla mat på ica för EN dag middag blir faan så mkt dyrare än att vi käkar ute faktiskt. Så blir det nog.  Skönt att få vara lat oxå ;)

nää, kolla facebook, läsa lite bloggar & njuta av tystnaden.

Frukost :
1 Kopp Kaffe
1 Stor bit Gurka
2 Rostade mackor med marmelad & ost

hah, jag & min jäkla gurka ;)

hejdå
Anonym

Bättre med gurka än massa godis =)



PUBLICERAT DEN 2009-04-23 KLOCKAN 09:59:55
BLOGG: http://misssweeteee.blogg.se/
Maria

Jag ringer och ringer och ringer.. Men inget svar :( Har hittat en vagn :)

PUBLICERAT DEN 2009-04-23 KLOCKAN 10:12:15
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: