Onsdagkväll


Tror att jag har feber :(
Känner mig varm som tusan, och hängig.
Vill INTE och har inte tid att bli sjuk vaaafaan!
Ska ta en alvedon strax & hoppas att jag piggnar på mig lite.

Saga sover sen kl 19 i vanlig ordning.
Daniel jobbar sent ikväll, vilket innebär att jag är gräsänka några timmar till.
Har haft en bra dag. Susanne & Vilmer kom förbi & lekte, fikade & pratade. Alltid lika trevligt. Sen fick jag skjuts till dagis, sjukt uppskattat min vän :)) Tack för en givande dag :) När jag väntade på bussen hem så ringde Renata & sa åt mig att INTE hoppa på bussen, för hon skulle bannemig skjutsa hem tjocka mig, haha. Hon hade hämtat sin dotter på dagis & var i krokarna. Tack & bock. Väl hemma igen så satte jag igång att laga mat, var ashungrig ( ovanligt hah )  Slängde ihop en ChiliConCarne (minus bönor-plus majs istället) med ris. Jag & Saga goffade i oss vår tidiga middag vid halv 4 tiden. Sen begav vi oss ut föratt leka. Våldgästade Sagas farmor & snackade lite skit. Blev kvar i deras krokar några timmar, så Saga fick äta middag med dom vid 18-tiden. Där fick hon köttgryta m potatis :) Tackartackar. Blidde lite glass & mys med farmor & farfar innan vi gick hemåt. Nattade Saga kl 19 & har sen dess inte gjort så mkt.

En glad nyhet är att den 1. juni får vi nya grannar här på gården :)
Min storebror & hans tant skriver kontrakt på måndag, så himla kul :)
Dom ska hyra övervåningen i samma hus som Veronica bor. Underbart.
Kommer blir sjukt bra :) Och dom betalar ju för sig oxå, ett STORT plus ;)

Lillebror har misshandlat mig hela dagen typ.
Trycker på neråt, och sparkas på mina stackars revben.
Gör ont som faan kan jag lova. Tycker han kan titta ut snart & förgylla våra dagar med sin storasyster :)
Är grymt nyfiken på det lilla pyret <3

jussde, hade ju problem med vad jag ska ha på överkroppen på fredag, men UNDERBARA Susanne har lånat ut en svart neutral mammatröja som jag ska ha då till kjolen :) Tusen tack baby :)


nää, nu ska jag äta upp chokladen som Susanne lämnade kvar här till mig,
och sen blir det en gurkbit eller 2 ;)

pussheej



och IDA : jag lånar MER ÄN GÄRNA ditt stödbälte :) För på vårdcentralen fanns det bannemig inget att låna. Och att vänta 2 veckor tills jag ska till mödra igen känns inte så lockande :)
Sussa

Tack så väldans för trevligt umgänge, gott kaffe o MASSA TACK för Vilmers nya Foppa tofflor!!

Han älskar dem, hahaha :)

Puss puss

PUBLICERAT DEN 2009-04-22 KLOCKAN 21:41:00
BLOGG: http://gangstar.blogg.se/
Ida

jag kan komma förbi med det imorgon om du är hemma. har nämligen en bil att åka i tills fre fm. eller om du kanske ska in till stan. jag kan slå dig en signal runt elva tolv nån gång =)

PUBLICERAT DEN 2009-04-23 KLOCKAN 00:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: