varför måste man ha en rubrik föratt kunna publicera?



Verkligheten börjar hinna ifatt nu..
Allt känns så overkligt, men samtidigt så börjar bilden bli klarare för varje minut som går.
Detta är ingen dröm, inget aprilskämt, utan den grymma verkligheten. fiifaan.


Saga & jag var hos Camilla & Tommy nu ikväll & firade Tommy som idag blir 25år.
Massa grattis till honom på hans dag, och tack för kaffe & tårta.
Och där skaffade Saga sig en stilig blåtira, lillstackarn, men det gick bra.
hon brås på sin mor, lite klantig sådär ;)


Annars så har jag & Saga spenderat hela dagen utomhus idag i princip
Gick ut & lekte vid 9, och sen vi 16 tiden gick vi in, med undantag då Saga sov middag kl 11.30-13.15 typ.
 Då donade jag lite inne, medans hon sov ute i vagnen, i det fina vädret.  Och sen bakade vi 3 sockerkakor, 2 vanilj med ananas-kross i, och en vanilj med hackad mint-choklad. Ska ta en provbit sen tänkte jag.

Det är onsdag idag.
Vilket innebär att Daniel jobbar sent, och jag är ensam.
Saga sover som en gris, och jag sitter här..


Hon blir hemma från dagis imorgon med.
vi trodde ju att det var magsjuka, så då ska dom vara hemma 48 timmar efter sista kräkan. Så jag sa till personalen att Saga kommer på tisdag nästa gång. Men hon är ju inte sjuk, hon har vart pigg som en lärka hela dagen, inga kräkor, eller bajs. skumt, kanske satt i halsen, eller kanske bara kräktes ändå. Men vill ha henne hemma för säkerhets skull. Plus att jag behöver henne nu. Hon får mig att hålla humöret uppe, och hon får mig att le <3 Och det behöver jag.
.

Ska väl ta & ringa gubben & kolla hur längvarig han blir.
är trött som fan, funderar på att sussa faktiskt,
och hoppas att jag får mer sömn inatt än natten som var.


godnatt


och jag är så tacksam över alla underbara människorjag har omkring mig.
Jag älskar er, och ni betyder alla massor för mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: