....



Barnen sover för natten & det blir tidig säng-gång för mig & Pappan oxå,
då vi är trötta som as & jag har ont i hela kroppen. usch & fii, stackars mig!
värker i ryggen & i mitt cp-ben.. när ska det ta slut?

från det ena till det andra så vägde jag mig idag!
och jag fick ett trevligt resultat, - nästan 2 kilo har jag gått ner sen i måndags, då jag slutade småäta, slutade med allt fikabröd & godis :) Äter bara rejäl frukost, lagom lunch & middag, tar småpromenader med barnen & leker flitigt med dom! Och kommer suget därimellan så är kylen proppad med frukt! Känns superbra faktiskt, och om jag fortsätter såhär så kanske jag lyckas gå ner ett kilo i veckan framöver, man kan ju alltid hoppas, håller tummarna för mig själv. Men en sak slog mig, - skrämmande egentligen, hur mkt jag är beroende av socker, och att vara mätt hela tiden, mår nästan dåligt när jag är hungrig, och i vanliga fall så ser jag till att ALDRIG vara hungrig, utan stoppade i mig vadsomhelst, närsomhelst.. Men efter denna vecka så känner jag att det här verkligen funkar på mig, och jag mår inte dåligt, efterssom att jag äter ju så kroppen får det den behöver.  Och såfort jag har slutat amma så kör jag igång med träningen igen, typ 2 dagar i veckan till att börja med.  Ska försöka få med mig brorsan & svägerska oxå. Och när min andra svägerska fått ordning på allt runtomkring, så vet jag att hon kommer köra så hårt hon kan med :) ellerhur? ;)

nej, nog om detta, och tillbaka till verkligheten.
en dusch & lite soffmys, innan kudden ropar!


puss & hej

Gunsan

Ja då jäklar blir det träna av!!!!

Så fort jag får tillfälle. Ska ju göra Alice rum till gym nu också så jag kan träna hemma.

PUBLICERAT DEN 2009-08-24 KLOCKAN 09:01:29
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: