!!!



Bägge barnen somnade vid sju-tiden för natten.
Pappan bäddade ner sig vid fem-tiden, då stackarn åkte på ett migränanfall :( Han får det ibland & då mår han verkligen skit. Själv känner jag mig lite småförkyld & känner jag mig själv rätt så bryter det ut ordentligt imorgon :( Bläää! Svider lite i halsen & börjar snora lite...

Hade ju mina syskon & deras familjer här idag :)
Hur trevligt som helst, vi grillade korv, fikade, lekte med alla 8 barnen :))
Synd att vi ses så sällan, det måste det bli ändring på tycker jag ;)

Innan vi hämtade Saga hos mormor idag så for vi & handlade på maxi, och jag köpte mig ett par gråa mjukisbrallor som jag ÄLSKAR, sjukt sköna :) Hämtade upp en asnöjd dotter hos hennes morföräldrar, hon hade haft det jättebra & blitt massa bortskämd <3 for hem & hann typ bara packa upp maten innan syskonen kom :)

gårdagen var lyckad.
det var väldigt trevligt, massor med god mat & trevligt sällskap.
Och efterssom att PappaBullan inte drack, så gjorde faktiskt jag det istället, inte mkt, men några kalla slank ner ;) och några shots med päronvodka, det gillade svärmorsan MASSOR ;) viiiiiissst ;) HAHAHA! nejdå, men en kanonkväll verkligen :)

nu ska jag kolla fejjan, och sen förbereda barnens kläder inför morgondagen, Saga ska ju fotograferas på dagis :)) Så hon ska ha sin HelloKitty kjol & matchande tröja till :D mammas fina tjej <3

sen en cigg & efter det blir det nog sängen!


godnatt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: