FREEEEDAG :)))



jeeeei :)
Idag är det fredag & det innbär att vi har PappaBulln hemma  flera dagar :D
mysmysmys!!!

Blev sent isäng igår.
Jag & Pappan rensade ur massa kläder och vek ner i byrån i hallen.
Saga fick nämligen MASSOR av fina kläder av sin söta kusin Alice igår & när Pappan kom hem från jobbet, så hade han en stooor säck med kläder med sig från en arbetskamrat som ringde häromdagen & frågade om vi ville ha :) Hur mkt kläder som helt från stl 62, upp till 98 :) Så mina barn är det inge synd om, dom slipper minsann gå nakna ;) haha! Faan vad snälla människor det finns :)) Det är ju inte gratis med kläder lixom om jag säger så! så när vi hade nattat barnen så var det bara att sätta igång :)

Hade besök några timmar igår av Emelie med familj <3
Väldans trevligt, hon & dottern blir avsläppta här om några timmar, för vi ska umgås lite medans Matte meckar lite bil. Mysigt. Sen vid 3-tiden så far jag & barnen iväg på kalas :) Mollys 1-årskalas :)) Lilla stumpan, fii vad tiden går fort <3 Blir så sent för mina barn som somnar för natten kl. 19, och 19.30 på kvällarna, om vi ska vänta in PappaBulln efter jobbet. Han är inte hemma förrens efter kl 18, så vi åker med barnens farföräldrar istället :) Får se hur det går för mig att hålla mig från allt sött då.. Håll tummarna för mig :)

GUUUUD, jag hoppas verkligen att Mollys present hinner komma idag, pinsamt att komma tomhänt :( Skulle ta max 5 arbetsdagar att få hem de, och vi beställde i fredags.. HÅLL TUMMARNA! annars får vi köpa massa godis till henne & ge ikväll & ge presenten när den kommer :)

Nu ska jag sätta på kaffe & duka farm frulle, så vi kan fånga dagen :)


pussheeej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: