gäääääspar!



eftersom att min dag började strax innan sju imorse, så har jag hunnit med 4 koppar java & är inne på min 5.e. Vaknade av att ryggen är paj, fetingont gör det :( Låg & kved mig & efter en stund vaknade David & ville ha frukost! När han hade käkat klart klev jag upp, satte honom i babysittern & gjorde mig iordning. Lagom tills att jag var klar så vaknade Saga. Vi busade och lekte, innan vi bestämde oss föratt baka scones till frukosten, limpan såg nämligen lite torr ut, sagt & gjort, smakade kanonbra, och vi goffade som grisar! David somnade om för ett tag sen, så jag & Saga bestämde oss föratt gå ut, Saga lekte i sandlådan, själv satt jag på trappen, i solen, med en cigg, och en kopp kaffe :) Myspys. Och nu sitter jag i soffan, Saga leker & David smågnäller lite..

Kände mig lite elak mot min karl igår..
När barnen hade somnat, Klockan var strax efter 21, regnet öste ner utanför fönstret, så tände Daniel en brasa, och tände levande ljus runt om i hela huset. En bra film var påslagen. Mysfaktorn var på topp, och vad gör jag? Jo, går & lägger mig :( Var verkligen helt slut, det har blivit allt för många sena kvällar, skärpning förfaan! Det funkar inte när man är småbarnsförälder! antar att han somnade på soffan, och kom in nån gång inatt. Stackarn, som har en sån tråkigt fru :( Får åtgärda han nån dag!

idag hände inte mkt.
Ska försöka underhålla barnen..
Och bara ta det lungt, har ont & är på kasst humör.
Längtar tills Pappan kommer hem, behöver en BullKram ;)


jaja, hörs då!


(ingen dagens idag, då jag har nästan samma kläder som igår)
ds

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: