god förmiddag!



I detta hus har det vart fullt ös sen innan kl 7 imorse, då båda barnen behagade att vakna  ;) Tur att jag gick & lade mig tiiiidigt igår, jag & Pappan nattade oss vid 21 tiden. Så sjukt trötta bägge 2! Så sömn har jag utan tvekan fått, även om det inte känns så!

Vill hitta på något att göra idag med barnen, något att fördriva tiden med tills Pappan kommer & det är dax för FredagsMys! Men orkar inte åka nånstans, Ute blåser det storm, och jag hittar lixom inte "glöden". Kanske kikar över till V & barnen, och tigger lite kaffe, dom kom hem från polen i förrgår. Eller kanske våldgästar svärmor om hon är Hemma. Eller brorsan & svägerskan (men dom sover typ i 7 timmar till, hah) Behöver till ica, och handla lite, men känns inge lockande att promenera i blåsten.. Pappan får handla när han kommit hem, han & Saga kan åka! Och vad ska man hitta på för middag ikväll då? Lunchen är kirrad, har 2 piroger kvar från igår, till mig & Saga. Faaan vad hon åt igår btw, hon ÄLSKAR mammas mat :D

Saga ligger på golvet, under Davids babygym & kollar på NallePuh. David ligger i babysittern och sover. 

nääh, undra om jag ska slå V en pling & kolla vad som händer.


hejdåhejdå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: