.... Goddagens ....



Kom hem för en timme sen typ, efter att ha lämnat Saga på dagis.
Gick jättebra för henne igår, hoppas på detsamma idag, faan vad jag saknar henne :(
David somnade påvägen hem & ligger i vagnen och snarkar, jag väntar på att kaffet ska bli klart, har kört igång en maskin tvätt, sopat golven en sväng & nu sitter jag & tycker synd om mig själv, har både mensvärk & huvudvärk. uscha uscha!

onsdag, och det innebär som vanligt att jag är gräsänka.
Daniel åker från jobbet, till Bärby, och jobbar vidare :)
Men det gör inget, känner mest föratt sitta själv idag, när barnen har somnat, och bara vara.
Ta en lång dusch, ligga på soffan med dosan i hösta hugg & datorn i knät :P
Låter bra det :)

nää, röka en cigg & dra en kaffe kanske :)

herrå
Pernilla

Hallå! hur är de med dig? Hur funkar livet som 2-barns mor?

Kram!

PUBLICERAT DEN 2009-08-12 KLOCKAN 18:32:54
BLOGG: http://fuckface84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: