jeeeeiii




BÅDA barnen sover för natten :)
Om David vaknar inatt eller inte lär visa sig, men tänker inte väcka honom, han får vakna av sig själv om han vill ha mera mat! Han tog sista klunken för 5 min sen & ligger i sin FINA VAGGA som han fått låna av sin FINA TANT MIA :))) den är ju bara fööör underbar, när han tappar nappen på natten, och man stoppar in den, så är det bara att sträcka ut armen & vagga honom till sömns igen :) UNDERBAAART!! jag älskart ;) och Sagas fina ram som hon fick av Tant Mia sitter på hennes dörr nu, bättre sent än aldigt, hon fick den för ett år sen, NU IDAG hittade jag den i ett skåp, där den bara skulle förvaras tills jag hittade bilder att sätta i den, hahah

Pappan & jag sitter i soffan, pappan goffar ostbågar & jag ska ta mig en banan & kanske ett äpple, bara föratt ha nått att tugga på lixom. Småglor på Sing A Long, och sjunger med :P haha..

jaja, bjuder på lite flera bilder :


SAGAS FINA lockar :)





SAGAS FINA RAM SITTER NU PÅ HENNES DÖRR :) TAAACK TANT MIA!





MINA FIIIINA KILLAR <3





TITTA SUSANNE !!! David har nästan vuxit i sin fiiina mössa han fick av er ;)




hejdå sålänge :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: