mååååndag!



Nyss hemkommen efter att ha lämnat Saga på dagis!
idag ska dom fotograferas, och jag ska beställa skolkatalogen, för Saga har ju massa kusiner som går i skolan & då får vi ju gruppbilder på  dom med :) Kul ju =) Fatta, min lilla bebis brjar bli stor, ska vara med i skolkatalogen lixom :) Och idag skickade vi ut inbjudan till hennes 2-årskalas oxå, hon fyller ju på fredagen den 11e september, men vi tar kalaset på lördagen den 12e :) Min lilla bebis <3 Fatta, - bara 16år kvar, sen är hon lixom myndig :( Vill inte, kan man stanna sina barn vid typ 12-13års åldern? Hon får inte bli äldre än så, vill inte att hon ska flytta hemifrån & lämna mig ju =( Min fina fina tjej <3

Känner mig mer & mer hängig, näsan rinner, huvudet dunkar & det blir bara värre för varje timme som går. Ska ju träffa Helene, Tindra & Oliver efter dagis, leka lite med dom & ha det bra. Småtjejerna ska få goffa lite glass & smågrabbarna ska få dregla ikapp, medans mammorna pimplar kaffe ;) Hoppas jag orkar bara, vill inte bli sämre.Måste in på ica innan vi far hem, och rensa miniapoteket på nässpray, alvedon & halstabletter, och sen alvedon & sånt till David, han var lite snorig imorse han med.  Efter den daten ska jag hem med barnen, börja med maten, idag blir det korvstoganoff med ris. Mums, ska lyxa till den med att ha riktig grädde i den istället för milda mini, som jag brukar ha! smaskens!

och från & med idag så får David bara flaska med ersättning!
Ingen idé att försöka ens, då han bara får ut pyttepytte & inte blir mätt, elakt mot honom. Provade ett ammingsthé igår, och jag tycker inte att det hjälpte mitt förråd tyvärr :( Man kanske behöver dricka den ett tag innan den gör verkan. Men det är dax att inse fakta : min mjölk har sinat! men ska vara glad över att jag kunde amma i över 2 månader iallafall! oavsett hur jobbigt det känns att det inte går längre, så är jag glad över att det finns ersättning, som mättar & ger den näringen som mitt barn behöver!

Jag & Saga lyxade till det & åt fruost vid barbordet imorse, haha, malliga hon var att få sitta på en sån hög stol istället för matsals-stolen! Goffade baguetter , med ost & skinka. Åt jordgubbskräm med mjölk & drack massa kaffe. Min dotter är BESATT av kaffe & har vart det sn hon fick sin första klunk vid 7månaders ålder. Kan erkänna att hon ALLTID dricker morgonkaffe med mig/oss! - och nu tänker ni små besserwissar : shit vad dumt, men hennes mage funkar strålande bra & hon sköter den dagligen! Sådetså! nananananannaaaaa!!!!

Väntar på att David ska vakna & vilja leka med mig <3
Mammas tuffa lilla kille, faaan vad mina barn är perfekta, dom är BÄST!
älskarälskarälskar mina solstrålar mer är allt annat & deras far med såklart, min HETA karl ;)
den gubben du, med lingonsylt ;) hiihihiii!


nää, dax att snyta sig lite & koka en kanna kaffe!


tjarå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: