otroligt?





Jag nattade Saga kl 19 i vanlig ordning, och hon slocknade som ett ljus direkt. Och efter det gav jag David mat & nu har han sovit i snart en timme, jag hoppas att han sover för natten. Han brukar inte somna för natten förrens vid 22-23 tiden i vanliga fall, så det skulle vara GRYMT underbart om han slocknar tidigare på kvällarna nu :) Försöker hålla honom vaken mer om dagarna nu oxå, nu har han mer nytta av babygymet, så det får han ligga under en del, och hans syster underhåller honom en hel del oxå, och det är ju kanon, att dom mattar ut varandra lixom ;) haha! Mina fina ungar <3

Onsdag idag, vilket innebär att PappaBulln är i Bärby som vanligt.
Känns skumt, att sitta här i det TYSTA huset, med två sovande barn & en utflugen karl.
Det är lite fööör tyst om jag ska vara ärlig, ska unna mig en låååång dusch, och sen sitta i soffan & bara zappa, till ögonlocken blir tunga nog för nattning av mig själv! Känner mig rätt utmattad nu när jag känner efter lite.  Blir lätt så.

Imorgon ringer alarmet kl 8.
Ska göra mig & barnen iordning för en trip med deras farmor in till uppsala.
Tänkte väl åka vid 10, därför går jag upp tidigt, så jag hinner tanka David ordentligt så han är nöjd. Vi ska till IKEA till att börja med, sen blir det MAXI vad jag vet. Mysigt att strosa runt i affärer och glo. Och när vi kommer hem igen så ska jag bara flytta över barnen till våran bil direkt, för då ska vi in till Uppsala igen, med PappaBulln, föratt möta upp barnens kusin Suz, som ska få sin födelsedagspresent av oss, Hon ska få pierca tungan :) Innan det ska vi hooka upp och äta nån middag tillsammans. Mysmys.

jösses vad varmt det är inne alltså.
Svettas som attans, usch & fiii!

jajussde, duscha var det jah!

GODNATT!!!



:((( och imorgon är alla mina tankar hos min bror & min svägerska :((( <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: