poolpremiär?



Medans barnen sover middag så har jag passat på att städa, tvättar förfullt & diskmaskinen går den med. Tvättar sängkläderna imorgon, och skurar golven ikväll tror jag! Borde rensa ur alla garderober, men orka! Pappan är ute på altan & skruvar upp nån slags belysning, jag får inte tjuvkika vart han sätter den, utan får fint vänta tills det blir mörkt ikväll & den tänds :/

Har såna jäkla julkänslor, pirrar som fan i kroppen när jag tänker på julen som kommer. Julpynta överallt, klä granen, köpa fina klappar till barnen, SNÖ, pulkaåkning, snöbollskrig & allt som hör till vintern & julen :D Sjukt? aah jag vet, nu när sommaren ÄNTLIGEN behagar att komma, så vill jag ha vinter :/

Men om solen fortsätter att skina såhär vackert idag, så ska jag & Saga ta oss ett dopp i poolen tänkte jag. Mitt premiärdopp blir det, efter förlossningen & allt som hör till efteråt!

Vi har latat oss ordentligen idag.
Gick inte utanför dörren idag förrens kl 12 typ, tiggde kaffe hos barnens farmor & satt ute i det fina vädret. Sen var det dax att natta LMiniBulln, PytteBulln sov redan då, som vanligt!

Känner sån lättnad vekligen, att det går så bra som det gör med PytteBulln, han har blivit supersnäll & är vaken flera timmar per dag, UTAN att skrika! Han sover hela nätter, även om han kanske inte somnar förrens mellan 20-22 tiden, och vaknar vid 5-6 tiden, så är det ju ändå hela nätter :) Han ligger fint på golvet under babygymet, eller i babysittern, eller i famnen. Och Minibulln pussar & kramar honom ALL THE TIME <3 hon ÄLSKAR honom, lika mkt som vi gör <3 underbara ungar, MINA ungar. Dom ger mig så mkt kärlek & lycka hela tiden.

om jag är nöjd med mitt liv?
haha, det kan man lungt påstå <3
med min fina familj så kan man inte vara annat än lycklig!


jaja, vika tvätt kanske?

herrå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: