Regniga lördag!



Barnen sover middag, Pappan sitter i köket & fikar med sin bror, dom ska snart ut i garaget igen & leka vidare, och jag sitter här. Ute är det tråååkiväder, regn regn regn & jag vill ha sol, typ! Min älsta bror med familj ska kika förbi senare, var tänkt att dom skulle komma imrogon, men dom ska till v-rås & köpa en tv, och passar på att svänga in påvägen hem & dricka en kaffe. Dom har de 3 yngsta barnen med sig, som jag inte har träffat på en eviiighet. Och dom 2 äldsta barnen är hemma. Får träffa dom nån annan dag :) Och den minsta av mina syskonbarn - Tilda, har jag inte träffat förut, skamligt egentligen, med idag så får jag träffa henne & min bror & co får ju träffa David för första gången :) Blir säkert trevligt :)

har röjt undan lite hemma.
Pappan ska få åka & köpa falukorv sen, så blir det korv, potatismos & rårivna morötter till middag :) Mums. Och till lördagsgodis blir det ostbågar till Pappan & äpplen & bananer till Mamman. Saga får välja vad vem hon vill norpa ifrån, om inte pappan köper nån egen gåse godis till henne kanske :P  Lär visa sig!

händer inte ett dugg annars idag-
skönt att bara vara hemma med familjen & mysa <3

nääh, lite mer kaffe kanske?
men först lite bilder på VÄRLDENS VACKRASTE UNGAR <3

















pussdå!
Eva

Skickar över en bild på Tilda till din telefon, hon är sååå söt. Kram

PUBLICERAT DEN 2009-08-28 KLOCKAN 15:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: