tjiiingeling då!!!



Sitter här med min skål med fredagsgodis = äppelklyftor :)
 Visst är jag duktig :) Har en banan som ligger & väntar på mig oxå!
Men måste ju erkänna att Daniel lagade mat idag = Pizza, men det är ju mat, visst? ;)
Fick inte ens i mig halva, så jag har inge dåligt samvete alls faktiskt!

Saga sover för natten, och Pappan ger David sista målet för idag :)
Får se om han vaknar nått inatt, då han har sovit i princip hela dagen, bara vaknat för lite mat, ny blöja & lite mys, sen känns det som att han har sovit massor idag. Men det gör inget, har ju fått sjukt mkt egentid med min älskade dotter då. Väldigt välbehövligt för både henne & mig :) Vi har lekt hela dagen, ritat, och mys som attans. Vart ute & lekt i sandlådan & gungat. Valde att sätta mobilen på ljudlöst & ge Saga ALL min tid idag :) Så får man göra  ibland :) Hon var så utmattad att hon sov middag i 2 ½ timme :D haha! Mina älskade ungar!


sen kom pappan hem.
Åt mat, busade med Saga & så.
Ikväll ska vi bara ligga på sofflocket & njuta av varandra.
Jag gillart ;)


njut av kvällen, för det ska jag göra :P


pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: