ÄKTA LYCKA!


SERIÖST!
Inte nog med att jag fick sova min första hela natt utan avbrott på länge,
så är det sjukt mkt SNÖ ute! Vilken lycka :) UNDERBART!

ja, David var svårsövd igår, men efter många om & men så somnade han, och HÖR & HÄPNA, nästa gång han vaknade slog klockan tio i FEM!!! Fatta utvilad jag är, detta ger mig enerig för en hel månad till med sömnlösa nätter, då jag är BOMBIS på att detta enbart var ett undantag & att sömnlösheten om nätterna kommer att fortsätta! MEN som sagt, engergin ska räcka ett tag till nu :)

Och är jag klev upp & såg ALL DENNA SNÖ, bleV jag gråtfärdig, vilken LYCKA!
asså, det är verkligen snö överallt, och huuuur mkt som helst! älska älska älska!!
Klädde på barnen, gav dom frukost & sen begav vi oss ut i snön, föratt knata över til barnens farmor som körde oss till dagis :) Saga var i extas!!! Hon kastade sig i snön, skratta högt & lekte för glatta livet, hon var
ÖVERLYCKLIG! Lämnade henne på dagis & åkte hem igen.

När jag har hämtat henne sen så åker mina temobyxor & vantar på förutom jacka & stövlar, ska ta fram pulkorna & sen spendera eftermiddagen ute med barnen, åka massa pulka, ha snöbollskrig & göra änglar <3 ÅÅÅÅH JAG LÄNGTAR!!!

snön verkligen bara ÖSER ner utanför fönstret!
Skulle kunna komma ca 2-3dm till :)))) Stackars Saga hade snön upp över knäna redan nu, hur ska det inte bli om det kommer mer då?? hahahaaa


jo, nu ska jag spendera dagen med min son :)

njut av snön mina vänner!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: