Den allra först december :)


Jösses, vad tiden går fort, idag är det den 1.a December.
Snart blir PytteBulln 6 månader, sen är det julafton & efter det är det nyårsafton, & VIPS så vinkar vi hejdå till år 2009, och halkar rakt in i 2010 :/ shit alltså... Detta år harvekligen bjudit på blandade känslor, bra saker har hänt, och fruktansvärda saker har hänt! Men slutsatsen visar all vi lever, har lixom livet i behåll. Barnens kusin, har äntligen fått ett nytt hjärta <3 & barnens farfar repade sig trots allt <3 det har vart kämpigt, men nu står vi här, vi ska finnas för varandra, sluta ta varandra för givet, och sprida så grymt mkt kärlek & lycka omkring oss, för 2010, det ska bli VÅRAT år :)

Jahapp, har lämnat Snutteluttan på dagis.
Hon var överlycklig över att få komma dit :)
Passade på att ta ledigt åt henne under jul oxå, så från den 18/12, till den 12/1 kommer hon att vara hemma med mig & David :)) Och jag hoppas verkligen att det kan komma METERVIS med snö, så alla barnen (och vuxna) kan få ett strålande jul-lov med massor av pulkaåkning, snögubbebyggande, snöbollskrig, vattenfärgsmålning i snön,  JULMAT, julklappar, varm choklad & korvgrillning ute i snön osv.. jag LÄNGTAR! det kom faktiskt lite snöblandat regn när jag lämnade Saga, men inte så mkt mer än så..

För övrigt så har jag hostat hela natten.
Snoret forsar, öronen har jag lock för & huvudet dunkar.
Men vad gör väl det? finns andra som har det betydligt mkt sämre.


nää, slå igång en kanna kaffe.
David sover, men lär vakna snart.


pusshej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: