En jäkla massa kärlek <3



David vaknade nyss, från att ha sovit sen kl 8 typ ;)
Och jag har faktiskt inte gjort någe vettigt alls under tiden han har sovit, plockade lite i koket, har druckit ett x antal koppar kaffe. Nu ligger han på golvet & leker efter lite mys med sin gamla morsa ;) Jag borde ta iur med lite tvätt, & småplocka lite, men jag känner inte att jag har nån lust faktiskt. Tänkte väl damsuga & skura golven ikväll när barnen sover, tvätta kläder & sängkläder kan jag göra imorgon medans saga är på dagis & David leker eller sover. Borde ta mig ner till ica, handla lite, men smörar nog för PappaBulln att vi åker en sväng ikväll eller på torsdagkväll & kirrar hem lite käk.  Saga har 2 blöjor kvar, men hon klarar sig 2 nätter på det, så senast torsdag iallafall, vägrar typ köpa blöjor nere på ica här hemma, för det priset borde dom skämmas att sälja blöjor! Och som sagt, Saga använder ju bara blöja nattetid, så hon klarar sig 2 nätter till. David har, men köper alltid hem så det finns ändå. Och detta blir sista gången jag köper ersättning till min lilla bebis, för om 1-2 veckor så ska han få börja med riktig välling :) Saga började när hon var 5 månader (med klartecken från bvc) och det funkade kanonbra, hoppas på detsamma med LilleMan!

Nää, nu vill min bebis nog ha lite lunch, kyckling med ris står på bebismenyn idag ;) Gröt fick han till frulle,och det återstår & se vad jag hittar i kylen för middag till honom :)

nu messade Sofie, så jag får sällskap ner till byn när Saga ska hämtas, ska passa på att handla lite oxå :) najsnajs :)


pusselull

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: