God Afton!


Sådärja!
Nu är vi hemma igen, eller, kom hem för en timme sen, men har nattat övertrötta barn, plockat lite & mest kopplat av! Har vart en kanondag, men ack så fartfyllt! För ju iväg på kalas i Villsberga när barnen vaknade. Massa fika, massa ungar, massa trevligt vuxensällskap, massa kaffe & massa härligt :) Blev kvar i 3 timmar!! Bjöds på korv med bröd, så slapp stressa med käk hemma! Alla ungar var överallt & ingenstans, den lugnaste av dom alla var David, som satt & lekte, glodde & skrattade åt alla! Saga var överlycklig över att få leka med så mkt barn, händer inte allt för ofta nu när hon har lov! Vid 17-tiden tackade vi för oss, och styrde vidare mot Hjälsta/Skönsberg, för en fikadejt med Jimmy, Madde & co! Madde börjar få en sån tjusig liten kula, och jag måste erkänna att jag är avundsjuk. Saknar att vara gravid, saknar denna underbara känsla, rörelserna, & allt det fina som hör en graviditet till <3 Men det bästa av allt är ju när bebis kommer, och man får börja sitt nya, fina , underbara liv, med denna nya älskade familjemedlemmen.. åååh! jajussde,ska fortsätta, - även där bjöds det på massa kaffe, fikabröd, lek & skitsnack :) Mycket mycket trevligt, som ALLTID!  Vid 8 snåret var barnen övertrötta & vi åkte hemåt, nattade barnen, Pappan for till Bärby, hämtade en Traktor, & håller i skrivande stund på att ploga hemma på gårn ;) När han är klar så ska vi äta varma mackor, mysa ner oss i soffan & bara njuta av varandra <3 ååh, vad jag ÄLSKAR min karl & våra fina barn!








FIN FINA GREJER ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: