GOTT NYTT ÅR!


  • Alltså fatta att detta år snart är slut!
    Imorgon går vi in i år 2010, och januari månad.
    Ofattbart egentligen, så sjukt mkt som har hänt detta år, helt underbara saker, och helt ofattbara tragiska saker. Men som det sägs, allt ont har något gott i sig. Och jag hoppas & ber att ALLA mina nära & kära får ett fantastiskt härligt kommande år. Med massa kärlek, lycka & framgång. Och det menar jag verkligen! Jag vet en del fina saker som kommer hända & ske det kommande året, dom dagarna ligger mig varmt om hjärtat & det ger mig något att längta efter.
    tex :

    *Davids Dop
    *PappaBulln blir 26år
    *Davids 1-årsdag
    *Maddiz´s bebis kommer
    *Jag ska väl fylla 24år
    *David börjar dagis
    *Jag hoppas på ett jobb
    *Sagas 3-årsdag

    och många många flera fina saker/födelsedagar

    Ikväll ska vi fira in det nya året med nära & kära.
    Ser fram emot att det börjar ramla in folk, och när David har somnat kanske jag till & med unnar mig en öl eller 2, lär visa sig! Pappan är ute & snickar ihp en rakerhållare, Saga är hos mormor & morfar & har det superbra, men fy tusan vad jag saknar henne :( David springer runt här & sliter i & försöker välta julgranen medans jag sitter & skriver årets sista inlägg..

    Vill med detta önska er en underbar kväll/natt!
    Så hörs & ses vi nästa år igen :)



    GOTT NYTT ÅR!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: