kanske,kanske inte..



Jag undra jag, David är lite risig i kistan,  för varje liten småfis han släpper så rinner det till i brallan (blöjan) på han! Jag tror nog att det är flera tänder på G, för han är jättesnäll, gör inget väsen utav sig att han skulle ha ont, vilket man brukar kunna ha om man är magsjuk, brukar ju kunna svida till eller ömma i magen, och han visar inga såna tecken, utan är glad & nöjd, så tänder, känns mest troligt! lär visa sig, varje gång jag ska titta i munnen på han så bits han eller brister ut i skratt, haha, rätt omöjligt att se efter med andra ord! tokungen <3

Sitter här med Saga bredvid mig, David springer runt i gå-stolen, attans vilken fart han får i den alltså,  man får passa sig nu! han "skuttar" fram typ, hah! Saga har hjälpt mig att laga mat, blev köttfärssås idag, hon är så duktig & hjälpsam min lilla tös. Väntar på att pastavattnet ska koka upp, så vi kan ha i spagettin, för snart är Pappan hemma & då är det middagsdax :)

Kvällen blir lungn, leka med barnen till läggdax.
Bägge ska få sig ett bad eller en dusch oxå, får se vilket det blir.
Uppskattas av båda barnen, då dom älskar allt som har med vatten att göra.

Dax att börja planera Davids dop oxå.
Blir ett litet dop, med enbart dom närmaste & käraste.
Funderar på om man ska ha mottagning hemma efteråt, eller i kyrkstugan, hmm..
Måste ringa & kolla hur kyrkan är ledig i januari oxå, mkt med detta vettni!
jaja, nog om det!

kolla vattnet var det..


hejsvejs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: